روزانه نویسی های پــلاکـــ

روزانه نویسی های پــلاکـــ
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

من برای شهادت آمده بودم...

پنجشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۲، ۰۲:۴۳ ب.ظ

رفته بودم بیمارستان باختران به مجروحین سر بزنم.

بینشان پسرک نوجوانی بود که هنوز صورتش مو نداشت.

دستش قطع شده بود و آن را بسته بودند.

جلو رفتم.

دستی به سرش کشیدم و با حالت دلسوزانه‌ ای گفتم: خوب میشی ... ناراحت نباش.

خیلی ناراحت شد.

گفت: شما چی فکر کردید؟ من برای شهادت آمده بودم.

از خودم خجالت کشیدم.

رفتم تا به بقیه سرکشی کنم.

وقتی برمی‌ گشتم پسرک شهید شده بود و من خجالت زده....


                                          بازتاب در عمارنامه
                                          بازتاب در نقل قول
                                          بازتاب در حرف تو
  • پـــلاکـــــ

نظرات  (۶)

  • بنده ی خدا (زهرا)
  • سلام خیلی قشنگ بود

    اللهم رزقنا

    سلام و درود؛
    دوست عزیز این مطلب شما در پایگاه اینترنتی و بسته فرهنگی عمارنامه منتشرگردید.
    http://www.ammarname.ir/node/9033
    ما را از بروزرسانی خود آگاه
    و با درج بنر و یا لوگو در وبگاه خود یاری نمایید .
    موفق و پیروز باشید .
    http://ammarname.ir -- info@ammarname.ir
    یا علی

  • در راه مانـــده...
  • ای وای...

    اللهم الرزقنـــــــــا...

    سلام         

    تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت "حرف تو"
    "
    من برای شهادت آمده بودم..."
    با آدرس: http://harfeto.ir/?q=node/13240
    در این سایت انتشار یافت.

    سایت "حرف تو" و وبلاگ "مقتدر مظلوم" موج وبلاگی «ایده فعالان مجازی به رهبری» را ایجاد کرده‌اند. در صورتی که تمایل دارید از حامیان و شرکت‌کنندگان در این موج باشید به آدرس http://harfeto.ir/?q=node/12453 مراجعه نموده و حمایت خود را اعلام کنید.

    چشم انتظار مطالب خوب شما مرتبط با این موج وبلاگی هستیم.

    یا علی

    با سلام خدمت شما وبلاگنویس محترم

    مطلب شما تحت عنوان:

            "دستش قطع شده بود و آن را بسته بودند"

    در سایت "نقل قول پاتوق وبلاگنویسان ارزشی"در قسمت شهدا نوشت

    درج گردید/

    چشم به راه مطالب بعدی شما هستیم/.
    آهـــ

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی